Tarjoamme hierojayrittäjille räätälöityjä markkinoinnin ideapäiviä pienryhmässä syksyllä 2025!

Syksyn 2025 markkinoinnin ja brändäyksen ideapäivät on suunnattu hierojayrittäjille. Yhteen päivään mahtuu mukaan kuusi nopeinta. Päivän kesto on seitsemän tuntia.
Seuraavat ideapäivät:
15.8. perjantai Helsinki (Valo Work, Mannerheimintie 109)
22.8. perjantai Turku (Uittamon kuntosali, Kannuskatu 5)

Päivän aikana saat kasapäin ideoita oman brändisi vahvistamiseen ja sosiaalisen median hyödyntämiseen markkinoinnissa. Keskitymme erityisesti pienyritykselle sopiviin paikallisiin markkinointitoimenpiteisiin, joita voit alkaa toteuttaa itse mahdollisimman helposti pienellä budjetilla. Budjettisi markkinointiin voi olla vaikka 1€/päivä, silloin kun tarvitset lisää asiakkaita.
Saat päivän aikana käydyt materiaalit itsellesi paperisena + sähköisenä, jotta voit helposti palata saamiisi oivalluksiin myöhemmin.
Kenelle ideapäivä sopii?
Tämä ideapäivä on suunniteltu erityisesti hierojayrittäjänä toimiville, jotka haluavat vahvistaa tunnettavuuttaan ja lisätä asiakasmääriään ilman hintojen polkemista.
Koulutuksessa keskitytään markkinointiin Facebookissa ja Instagramissa. Koulutus soveltuu parhaiten niille, joilla nämä alustat ovat käytössä ja jotka hallitsevat jo hieman niiden käyttöä. Et tarvitse kokemusta maksetun markkinoinnin tekemisestä osallistuaksesi.
Päivän aikana aloitetaan myös tekemään markkinointiin liittyviä toimenpiteitä ja harjoituksia, joten otathan mukaasi läppärin, sekä kynän ja paperia.
Jos olet epävarma, soveltuuko ideapäivä sinulle, ota yhteyttä: anni@uittamonkuntosali.fi
Kuka vetää ideapäivän?
Ideapäivän vetää tradenomi ja liikunta- ja hyvinvointialan yrittäjä Anni Toivanen.

Anni on työskennellyt pienyritysten markkinoinnin parissa viimeiset 10 vuotta. Niistä viimeiset kahdeksan vuotta yrittäjänä. Näiden vuosien aikana pienyrityksen markkinointi ja brändäys ovat sisältyneet hänen työpäiviinsä. Välillä pienenä ja välillä hieman suurempana osana niitä. Tuttuja teemoja ovat haastavat aikataulut ja se, mistä löytää aikaa markkinointiin yrityksen jokapäiväisen pyörittämisen ohella. Haastavat taloudelliset ajat ovat opettaneet, miten tavoittaa asiakkaita ja luoda brändiä itse pienellä budjetilla ilman mainonnan ulkoistamista.
Anni on toiminut myös hierojana vuodesta 2020, joten alan erityispiirteet ovat erittäin tuttuja.
Käytännön markkinointiosaamista tukevat korkeakouluopinnot (tradenomi 2018 ja fysioterapia alkaen 2024.) Lisäksi olen opiskellut kasvatustieteiden perusteita sekä nykyisissä opinnoissani oppimisen ja ohjaamisen uusimpia ajantasaisia taitoja.
Kokemuksellani ja innostuksellani aiheeseen olen jo auttanut useampia läheisiä pienyrittäjäkollegoita saamaan listoja täyteen ja aloittamaan sosiaalisen median markkinoinnin. Viime aikoina uudet asiakkaani muistavat jatkuvasti mainita, että ovat nähneet yritykseni somessa. Tämä on aina imartelevaa kuulla, koska viikoittainen “tee-se-itse” markkinointibudjettini maksetussa mainonnassa on useimmiten 1-10€. Toki kuten mikä tahansa onnistuminen yrittäjänä, vaatii myös markkinointi pitkäjänteistä työtä tavoitteiden saavuttamiseksi.
Miksi aloitin näiden ideapäivien tarjoamisen juuri nyt? Annin terveiset
Vuonna 2025 juuri hierojilla on poikkeukselliset ajat. Alalla vallitsee asiakkaiden markkinat. Isoissa kaupungeissa hieronta-aikoja on vapaana pilvin pimein ja kilpailu on kovaa. Asiakkaiden ostovoima on heikentynyt ja jopa pidempään alalla toimineet ammattilaiset ovat valittaneet asiakaskatoa. Samaan aikaan monella hierojalla uusasiakashankintaan käytössä oleva Timma nosti komissiotaan uusista asiakkaista. Komissio on nyt 20%. Tämä on aiheuttanut paljon närää alalla, jossa leipä on varmasti tiukemmassa, kuin monella muulla toimialalla. Itseään ei voi monistaa.
Olen halunnut tarjota osaamistani erityisesti pienyrittäjille jo pitkän aikaa. Koen, että nyt on korkea aika toteuttaa haaveeni ja auttaa muita yrittäjiä erottumaan joukosta ja brändäämään itsensä myös tee-se-itse mallilla pienellä budjetilla.